Kainoraščiai

Kainoraščiai

Norėdami parduoti nuotraukų produktus, pirmiausia turite sukurti kainoraščius, kuriuose nustatysite visus parduodamų produktų kriterijus, jų savybes ir kainas. Sukūrus šiuos kainoraščius, juos bus galima naudoti galerijose, kai bus įjungta parinktis Allow ordering (leisti užsakyti ).
Visi sukurti kainoraščiai rodomi Pardavimų skydelio meniu Kainoraščiai. Juos bet kada galima keisti spustelėjus mygtuką Redaguoti. Galite sukurti tiek kainoraščių, kiek norite.

Kainoraščių skydelis

Norėdami sukurti kainoraštį, turite spustelėti mygtuką Add (Pridėti). Bus rodomas meniu Naujas pardavimo kainoraštis.

Naujo pardavimo kainoraščio meniu

Pirmiausia reikia nustatyti pagrindinius nustatymus. Čia reikia suteikti kainoraščiui pavadinimą. Šį pavadinimą matysite tik jūs ir jis nebus perduodamas jūsų klientams. Kainoraštį galite nustatyti kaip numatytąjį kainoraštį. Taip jis bus įjungtas pagal numatytuosius nustatymus, kai leisite komercializuoti vieną iš savo galerijų. O jei norite, galite įjungti Kainų gražintuvą, kad kainos būtų automatiškai apvalinamos.

Pagrindiniai kainoraščio nustatymai

Produktų konfigūravimas

Po Pagrindiniai nustatymai rasite įvairias galimas nuotraukų produktų kategorijas. Turite suaktyvinti tas, kurias norite nustatyti savo kainoraštyje.

Produktų kategorija išjungta

Kai tik produktų kategorija bus aktyvuota, atsiras naujų parinkčių. Kiekvienoje kategorijoje esančius produktus galite įjungti ir išjungti atskirai.

Sienų meno kategorijoje esantys produktai

Be to, spustelėję Konfigūracija, galite įjungti ir išjungti įvairias kiekvieno gaminio konfigūracijos parinktis. Priklausomai nuo konfigūruojamo gaminio, rasite skirtingas jo pritaikymo parinktis. Kai nustatysite, konfigūraciją reikia išsaugoti.

Nuotrauka keičiamo rėmelio konfigūratoriuje

Taip pat galite surūšiuoti nuotraukų produktų rodymo tvarką, kad jūsų pasirinktas produktas būtų rodomas pirmas. Norėdami tai padaryti, tiesiog spustelėkite rodykles, kurios rodomos kiekvieno gaminio dešinėje, ir perkelkite jį į viršų arba į apačią taip, kaip norite.

Kainoraštyje pertvarkyti produktai

Galite pakeisti fotoproduktų kategorijos ir joje esančių fotoproduktų rodymo tvarką.

Nustatyti kainas

Galite nustatyti kiekvieno gaminio antkainį. Šis antkainis pridedamas prie gaminio pirkimo kainos ir atitinka pelną, kurį gaunate už kiekvieną parduotą gaminį. Galite nustatyti įvairių tipų antkainius: Absoliutus, kai galite nustatyti fiksuotą antkainį. Procentinis, kai galite nustatyti procentinį antkainį. Fiksuotas kiekvienam produktui, kai galite rankiniu būdu nustatyti kiekvieno produkto pardavimo kainą.

Priemokų tipai

Jei spustelėsite Configuration (konfigūracija), kai pasirinkta Fixed for each product (fiksuotas kiekvienam produktui ), pamatysite to produkto konfigūracijos skydelį.

Fiksuotas kiekvienam produktui konfigūravimo meniu

Čia galite konfigūruoti viską, kas susiję su fotografuojamu gaminiu, ir rasti informacijos apie jo pirkimo kainą, pardavimo kainą ir gaunamą pelną. Kiekvieną gaminį galite įjungti arba išjungti pagal savo poreikius. Pagal numatytuosius nustatymus visi nuotraukų gaminio straipsniai parenkami su iš anksto nustatyta pardavimo kaina ir pelnu. Pirmajame skydelyje galite lengvai pakeisti visų straipsnių antkainį absoliutiniu arba procentiniu tipu.

Pritaikyti antkainį pasirinktam straipsniui meniu

Galite nustatyti, kad tam tikra konfigūracija būtų pasirenkama pagal numatytuosius nustatymus, kai ji pasirenkama pirkti galerijoje. Taip pirmenybė teikiama norimai konfigūracijai ir klientui lengviau pasirinkti.

Iš anksto pasirinkto straipsnio meniu

Galite naudoti filtrus ir paieškos įrankį, kad greitai rastumėte visus straipsnius su nurodytomis funkcijomis. Tai palengvina aktyvuoti tik tuos straipsnius, kuriuose yra pageidaujamų funkcijų.

Konfigūratoriuje taikomi filtrai

Taip pat galite nuspręsti galutinę kainą, už kurią bus parduodamas kiekvienas straipsnis, tiesiog įvesdami reikšmę stulpelyje Pardavimo kaina. Atlikę nustatymus, spustelėkite Išsaugoti.

Priemokų tipai

Kada naudoti procentinio antkainio tipą

Apsvarstykite galimybę naudoti procentinį antkainį, kai norite pasiūlyti lanksčią kainodarą pagal nuotraukų vertę arba dydį. Procentiniai antkainiai leidžia proporcingai koreguoti skirtingų nuotraukų produktų kainą, kad atspindėtų skirtingas gamybos sąnaudas, išlaikant pastovią pelno maržą. Šis metodas idealiai tinka, jei siūlote platų įvairios kokybės ir dydžio produktų asortimentą, suteikdamas klientams laisvę pasirinkti jų biudžetą ir pageidavimus geriausiai atitinkantį variantą.

Kada naudoti absoliutaus antkainio tipą

Absoliutus antkainis puikiai tinka, kai norite nustatyti fiksuotą bazinį pelną savo nuotraukoms ir juo padengti papildomas išlaidas, kurioms neturi įtakos dydžio ar vertės skirtumai. Absoliutų antkainį naudokite norėdami užtikrinti, kad konkrečios išlaidos būtų tinkamai padengtos, nesiremiant vien tik gaminio savybėmis. Absoliutūs antkainiai ypač naudingi, jei turite standartizuotų produktų, kurių gamybos sąnaudos vienodos, ir norite išlaikyti vienodą pelno maržą visuose savo skelbimuose.

Kada naudoti kiekvieno tipo produkto antkainį " Fiksuotas

Apsvarstykite galimybę naudoti " Fiksuota kiekvienam produktui " antkainio tipą, kai norite tiksliai kontroliuoti atskirų produktų kainodarą pagal jų unikalias savybes ir vertę. Šį kainodaros metodą galite rinktis, jei turite riboto tiražo arba išskirtinę nuotraukų kolekciją, pasižyminčią ypatingomis savybėmis, išskiriančiomis ją iš kitų jūsų pasiūlymų. Fiksuotos kiekvieno produkto kainos metodas leidžia strategiškai nustatyti tam tikrų nuotraukų kainas, išlaikant nuoseklią likusio portfelio kainų strategiją.

Atkreipkite dėmesį, kad "Saal Digital Professional" paskyroje nurodytoms kainoms savaime taikoma 35 % nuolaida. Todėl kainos, rodomos skiltyje " Pirkimo kaina", jau apima šią nuolaidą ir todėl yra mažesnės už "Saal Digital" nurodytas kainas. Tai suteikia jums, turintiems "Saal Digital Professional" paskyrą, galimybę lanksčiai nustatyti kiekvieno straipsnio Pardavimo kainą, mažesnę už "Saal Digital" nurodytą sumą, nors svarbu pripažinti, kad dėl to gali sumažėti pajamos.

Skaitmeniniai failai

Be nuotraukų produktų, galite parduoti arba nemokamai pateikti savo skaitmeninius failus. Daugiau informacijos rasite straipsnyje Failų atsisiuntimas.

Konkretaus atvaizdo kainoraštis

Galite nustatyti konkretų atskiros nuotraukos kainoraštį. Tai naudinga, jei, pavyzdžiui, norite parduoti tam tikro formato grupinę nuotrauką už tam tikrą kainą. Norėdami tai padaryti, atidarykite galeriją ir pasirinkite nuotrauką. Visa informacija apie nuotrauką bus rodoma dešinėje esančiame meniu. Spustelėkite skirtuką Pardavimai ir peržiūrėkite visą pardavimo informaciją. Čia rasite kainų sąrašo išskleidžiamąjį meniu.

Galerijoje pasirinkta nuotrauka

Pagal numatytuosius nustatymus pasirinkta parinktis Use price list from gallery (naudoti kainoraštį iš galerijos ). Jums tereikia pasirinkti kainoraštį, kurį norite aktyvuoti tai konkrečiai nuotraukai. Pasirinkę spustelėkite Išsaugoti pakeitimus.

Paveikslėlio kainoraščio parinktys

Atidarę galeriją pamatysite, kad pasirinktoje nuotraukoje siūlomi produktai ir kainos iš konkrečiai nuotraukai nurodyto kainyno.

Kainodaros strategija: Bendrieji patarimai

Be to, pateikiame keletą bendrų patarimų, kurie padės efektyviai nustatyti nuotraukų kainas:

  1. Apskaičiuokite gamybos sąnaudas: Pradėkite nuo išlaidų, susijusių su kiekvieno nuotraukų produkto gamyba, nustatymo, atsižvelgdami į kitas savo verslo išlaidas. Įtraukite šias išlaidas į savo kainų nustatymo strategiją.
  2. Ištirkite rinką: Išanalizuokite panašių nuotraukų ir produktų kainas savo nišoje. Tai padės jums suprasti, kokią kainą klientai yra pasirengę mokėti.
  3. Įvertinkite savo darbą: Įvertinkite savo darbą pagal jo meninę vertę ir patrauklumą, taip pat atsižvelkite į laiką ir pastangas, skirtas nuotraukoms daryti ir redaguoti. Kūrybiniam darbui palikite pagrįstą maržą.
  4. Pasiūlykite įvairių kainų variantų: Pasiūlykite skirtingų dydžių ar formatų nuotraukų kainų variantų, kad jos atitiktų skirtingus biudžetus.
  5. Kokybė, palyginti su kiekybe: Išlaikykite pusiausvyrą tarp to, kad daugiau nuotraukų parduodate už mažesnę kainą, o mažiau - už didesnę. Apsvarstykite, kaip kiekvienas požiūris atitinka jūsų verslo tikslus.
  6. Siūlykite akcijas: Sukurkite išskirtinumo pojūtį siūlydami riboto laikotarpio geriausių nuotraukų akcijas už aukščiausią kainą.
  7. Kuponai: Siūlykite nuolaidas, kai klientai kartu įsigyja kelis atspaudus ar produktus.
  8. Išbandykite ir pritaikykite: Pradėkite nuo konkurencingų kainų, o sužinoję klientų pageidavimus ir pardavimo tendencijas, atitinkamai koreguokite kainas. Stebėkite konkurentų kainodarą ir užtikrinkite, kad jūsų kainos būtų konkurencingos rinkoje, kartu išlaikant pelningumą.
  9. Stebėkite pelningumą: Reguliariai peržiūrėkite pardavimo duomenis ir sąnaudas, kad įsitikintumėte, jog iš kiekvieno pardavimo gaunate pelną.
  10. Prekės ženklo suvokimas: Nustatykite nuotraukų kainas taip, kad jos atspindėtų jūsų prekės ženklo vertę. Venkite nustatyti per mažas kainas, nes tai gali pakenkti jūsų prekės ženklo kokybės suvokimui.

Atminkite, kad kainodara yra dinamiškas jūsų verslo aspektas, todėl svarbu reguliariai peržiūrėti ir atnaujinti savo kainodaros strategiją, atsižvelgiant į kintančias rinkos sąlygas, klientų atsiliepimus ir verslo tikslus.