Trikčių šalinimas

Trikčių šalinimas

Kartais gali kilti programinės įrangos problemų arba gali pasirodyti klaidų pranešimai. Tokiems atvejams sukūrėme laipsnišką trikčių šalinimo vadovą, kurį galite naudoti bandydami išspręsti problemą. Šis vadovas padės jums nustatyti galimus sunkumus ir rasti tinkamus sprendimus.

Pirmiausia rekomenduojame ištrinti laikinuosius failus. Daugeliu atvejų tai padės išspręsti problemą. Tačiau jei problema išlieka, rekomenduojame patikrinti ir apsvarstyti toliau nurodytas galimybes.

Laikinųjų duomenų šalinimas

  1. Atidarykite meniu Nustatymai, kurį paprastai galima pasiekti per krumpliaračio piktogramą.
  2. Ieškokite parinkties Ištrinti laikinus duomenis ir ją pasirinkite.
  3. Pažymėkite visas tris parinktis: Ištrinti laikinus duomenis, Ištrinti atsisiųstus dizainus ir Ištrinti miniatiūras.
  4. Patvirtinkite ištrynimą pasirinkdami Delete now (trinti dabar).
  5. Bus parodytas dialogo langas, nurodantis, kad programinę įrangą reikia uždaryti. Uždarykite programinę įrangą.
  6. Iš naujo paleiskite programinę įrangą, kad procesas būtų baigtas.
    Jei vėl susidursite su klaidos pranešimu, apsvarstykite toliau nurodytus trikčių šalinimo veiksmus:

Vaizdai negali būti rodomi / įkeliami

Jei susiduriate su problemomis, kai vaizdai nerodomi arba neįkeliami, apsvarstykite toliau nurodytus trikčių šalinimo veiksmus:

  1. Pirmiausia patikrinkite, ar vaizdai išsaugoti palaikomu failo formatu ir spalvų erdvėje.
  2. Kad išvengtumėte galimų leidimų išdavimo problemų, taip pat galite pabandyti bandyti išsaugoti vaizdus darbalaukyje.
  3. Įsitikinkite, kad jūsų aplankuose arba failų numeriuose nėra jokių emotikonų. Jei taip, pašalinę juos, problemą išspręsite.

MacOS naudotojams atlikite šiuos papildomus veiksmus:

  1. Suteikite projektavimo programinei įrangai visišką prieigą prie kietojo disko. Tai galite padaryti eidami į sistemos nuostatų skyrių "Security" > "Privacy" > "Full Disk Access" (Saugumas > Privatumas > Prieiga prie viso disko).
  2. Šiame skirsnyje nurodykite projektavimo programinę įrangą kaip programą, kuriai turėtų būti suteikta visiška prieiga prie disko. Pridėjus ją čia, programinė įranga turėtų turėti prieigą prie jūsų vaizdų šaltinių.
  3. Įsitikinkite, kad operacinės sistemos nustatymuose "Saal Design" programai suteikėte prieigą prie "Apple Photos". Tai galite padaryti nuėję į "System Preferences" (Sistemos nuostatos) > "Privacy & Security" (Privatumas ir saugumas) > "Photos" (Nuotraukos). Sąraše įgalinkite prieigą prie "Saal Digital" programos "Prints for the Saal Digital".

Tuomet turėtumėte turėti galimybę juos pasiekti.

Problemos dėl prieigos prie NAS arba debesyje esančių vaizdų

Problema, su kuria susiduriate, yra ta, kad negalite pasiekti ar peržiūrėti vaizdų, saugomų NAS (tinklo saugykloje) arba debesijos paslaugoje. Norėdami išspręsti šią problemą, atlikite šiuos veiksmus:

Priskirkite disko raidę: Įsivaizduokite savo NAS arba debesijos paslaugą kaip skaitmeninę saugyklą. Kad galėtumėte pasiekti failus, jūsų kompiuteriui reikia konkretaus būdo, kaip identifikuoti ir pasiekti tą vietą, pavyzdžiui, konkretaus kambario raidės. Šiuo atveju turite priskirti disko raidę savo NAS arba debesijos saugyklai, o tai yra tarsi unikalaus pavadinimo suteikimas šiai saugyklai. Tai padeda kompiuteriui rasti ir pasiekti norimus vaizdus.

Problemos su prieiga prie USB diske esančių vaizdų

Jei jums sunku pasiekti šiuos vaizdus tiesiogiai iš USB laikmenos, viena iš išeičių - nukopijuoti vaizdus į aplanką kompiuterio vidinėje saugykloje. Dabar turėtumėte turėti galimybę pasiekti vaizdus.

Ne visais šriftais galima naudoti paryškintą ir pasvirusį šriftą

Kai kuriuose šriftuose nepalaikomi paryškinti arba kursyvu parašyti ženklai. Taip yra dėl paties šrifto, o ne dėl programinės įrangos kaltės. Norėdami gauti paryškintą arba pasvirusį tekstą, turėtumėte rinktis šriftus, kurie siūlo šiuos stilius.

Failo nepavyko išsaugoti

Jei eksportuodami projektą arba kurdami PDF failą iš projekto gaunate pranešimą The file could not be saved (Failo nepavyko išsaugoti), įsitikinkite, kad programinė įranga turi visas prieigos teises prie aplanko, kuriame norite išsaugoti failus, arba pasirinkite kitą aplanką.

MacOS naudotojams atlikite šiuos papildomus veiksmus:

  1. Suteikite projektavimo programinei įrangai visišką prieigą prie kietojo disko. Tai galite padaryti nuėję į sistemos nuostatų skyrių "Security" > "Privacy" > "Full Disk Access" (Saugumas > Privatumas > Visiška prieiga prie disko).
  2. Šiame skirsnyje įtraukite projektavimo programinę įrangą kaip programą, kuriai turėtų būti suteikta visiška prieiga prie disko. Pridėjus ją čia, programinė įranga turėtų turėti galimybę išsaugoti failus.

Klaidos pranešimas visada tame pačiame projekto puslapyje

Jei problema kyla tam tikruose puslapiuose, ją galite išspręsti atlikdami šiuos veiksmus:

  1. Pasirinkite paveiktus puslapius ir ištrinkite visą jų turinį iš projekto. Norėdami tai padaryti, pereikite į dešinįjį skydelį ir spustelėkite Page. Tada pasirinkite Pasirinkti viską, kad pažymėtumėte visus elementus.
  2. Paspauskite klaviatūros klavišą Delete, kad pašalintumėte pasirinktus elementus. Įsitikinkite, kad skyriuje Layers (Sluoksniai) neliko jokių elementų.
  3. Tada pervardykite su projektu susijusius vaizdų failus. Tada nukopijuokite ir įklijuokite turinį, įskaitant pervadintus vaizdų failus, teksto laukus ir kitus elementus, atgal į puslapius.
  4. Galiausiai išsaugokite projektą nauju pavadinimu, kad pakeitimai būtų pritaikyti.

Projektas rodomas kaip negaliojantis

Projektas rodomas kaip negaliojantis gali būti dėl laikinos problemos vietinėje kompiuterio sistemoje išsaugant projekto duomenis. Dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite paveiktą projektą. Turėtumėte turėti galimybę atidaryti 5 paskutines projekto atsargines kopijas, pasirinkę " Backup"(atsarginė kopija ).

Projekto rodinys yra tuščias

Programinėje įrangoje išsaugojote projektus, tačiau dabar jūsų projektų sąrašas yra tuščias? Taip yra todėl, kad vietoje išsaugotų projektų nebegalima rasti. Tęskite toliau nurodytus veiksmus:

  1. Patikrinkite projekto aplanką: Eikite į programinės įrangos nustatymus ir suraskite projekto aplanko kelią. Šis kelias nurodo, kur saugomi jūsų projektai.
  2. Patikrinkite, ar kelias teisingas: Patikrinkite, ar projekto aplanko kelias yra teisingas ir žinomas programinei įrangai.
  3. Suteikite prieigą: Jei projektų aplanką perkėlėte, pavyzdžiui, į išorinį diską, įsitikinkite, kad tas diskas prijungtas prie sistemos. Programinei įrangai reikia prieigos, kad ji galėtų peržiūrėti projektus. Išsaugokite teisingą kelią nustatymuose.

Atlikę šiuos veiksmus, vėl turėtumėte matyti savo projektus "Project View" rodinyje.

Pasikeitus kompiuteriui dingę projektai

Jei senąjį kompiuterį pakeitėte nauju, visus anksčiau sukurtus projektus, kurie nėra saugomi internete, turėsite perkelti tarp senosios ir naujosios sistemų:

Eksportuokite projektą vietoje:

  1. Atidarykite programinę įrangą ir įkelkite norimą projektą
  2. Viršutinėje meniu juostoje spustelėkite Bendrinti arba Eksportuoti projektą.
  3. Įrašykite projektą kaip SSWPRM failą į išorinį atminties įrenginį

Importuokite projektą į naująjį kompiuterį:

  1. Užtikrinkite, kad programinė įranga būtų įdiegta naujame kompiuteryje
  2. Programinėje įrangoje eikite į Projektai
  3. Spustelėkite Import Project (Importuoti projektą ) ir pasirinkite anksčiau eksportuotą SSWPRM failą.

Svarbi pastaba: Jei neturite prieigos prie senojo kompiuterio ir projektai nėra saugomi internete, deja, negalime jų atkurti.

Užsakymo negalima įkelti

Jei kyla sunkumų įkeliant užsakymą, apsvarstykite toliau nurodytus veiksmus problemai išspręsti:

  1. Pirmiausia patikrinkite savo kompiuterio nustatymus ir nustatykite, ar programinę įrangą neblokuoja ugniasienė arba antivirusinė programa.
  2. Jei nustatysite, kad programinė įranga blokuojama, turėsite ją atblokuoti šiose programose.
  3. Atblokavę programinę įrangą, turėtumėte galėti įkelti užsakymą be jokių papildomų problemų.
  4. Jei nepavyksta, visiškai perkraukite sistemą. Jei išbandėte ankstesnius veiksmus ir vis dar negalite įkelti užsakymo, gali būti naudinga visiškai iš naujo paleisti sistemą. Iš naujo paleidus kompiuterį dažnai galima išspręsti laikinus trikdžius ar konfliktus, kurie gali trukdyti tinkamai veikti įkėlimo procesui.

Atlikę šiuos veiksmus, turėtumėte išspręsti problemą, kai nepavyksta sėkmingai įkelti užsakymo.

Nerodomas mokėjimo langas

Kai bandote atlikti užsakymo apmokėjimą, interneto naršyklėje turėtų atsidaryti langas, kuriame galėsite užbaigti mokėjimą. Tačiau kai kurie žmonės susiduria su problema, kai šis mokėjimo langas nerodomas. Pasirodo toks klaidos pranešimas: Mokėjimo langas atsidaro numatytojoje naršyklėje. Prašome užbaigti mokėjimą ten.

Patikrinkite, ar kompiuterio nustatymuose nustatėte numatytąją interneto naršyklę. Numatytoji naršyklė - tai naršyklė, kuri automatiškai atsidaro paspaudus nuorodą arba atidarius tinklalapį. Jei jos nenustatėte, turėsite pasirinkti mėgstamą interneto naršyklę ir nustatyti ją kaip numatytąją.

Nustatę numatytąją naršyklę, uždarykite ir vėl atidarykite programinę įrangą ir vėl pabandykite užbaigti užsakymo procesą.

Atlikus šiuos veiksmus, dabar turėtų pasirodyti mokėjimo langas ir galėsite tęsti mokėjimą. Nesijaudinkite, norimos įsigyti prekės vis tiek bus jūsų pirkinių krepšelyje, todėl šio proceso metu jų neprarasite.

Programinė įranga nustoja reaguoti arba pakimba

Jei susiduriate su situacija, kai programinė įranga nustoja reaguoti arba atrodo, kad ji užstrigo, rekomenduojama iš naujo paleisti sistemą / kompiuterį. Šis veiksmas labai veiksmingai išsprendžia problemą beveik visais atvejais.

Programinė įranga veikia labai lėtai arba ilgai užtrunka, kol pasiekiami vaizdai

Gali kilti dėl antivirusinės arba antivirusinės programinės įrangos, kuri gali nutraukti prieigą prie failų ir sukelti šias problemas. Galite pabandyti išjungti konkrečią naudojamą programinę įrangą ir pažiūrėti, ar tai padės išspręsti problemą.

Tačiau primygtinai rekomenduojame nenaudoti sistemos be įdiegtos tinkamos antivirusinės programinės įrangos.

Nepavyksta įdiegti arba paleisti programinės įrangos

Jei susiduriate su problemomis, kai nepavyksta įdiegti arba paleisti darbalaukio programinės įrangos, atlikite toliau nurodytus veiksmus problemai pašalinti:

  1. Patikrinkite programinės įrangos suderinamumą su operacine sistema. Įsitikinkite, kad jūsų operacinė sistema atitinka minimalius programinės įrangos nurodytus reikalavimus.
  2. Patikrinkite, ar programinės įrangos neblokuoja jūsų ugniasienė arba antivirusinė programa.
  3. Jei programinė įranga blokuojama, tai gali būti dėl jūsų užkardos arba virusų skaitytuvo / antivirusinės programos. Tokiais atvejais šiose programose programinę įrangą atblokuokite.

Atlikę šiuos veiksmus, turėtumėte išspręsti problemą, kai nepavyksta sėkmingai įdiegti arba paleisti programinės įrangos.

Programinė įranga paleidžiama neprisijungus prie interneto

Jei pastebėjote, kad programinė įranga paleidžiama tik neprisijungus prie interneto, tai reiškia, kad ji neturi prieigos prie interneto. Dirbant neprisijungusiuoju režimu galima naudotis labai ribotomis funkcijomis, nes norint, kad programinė įranga veiktų tinkamai, reikia interneto ryšio. Norėdami išspręsti šią problemą, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

  1. Patikrinkite kompiuterio nustatymus, ar ugniasienė arba antivirusinė programa neblokuoja programinės įrangos prieigos prie interneto.
  2. Jei nustatėte, kad ji blokuoja programinės įrangos prieigą prie interneto, patikrinkite kompiuterio nustatymus. Jei nustatysite, kad šios programos blokuoja programinę įrangą, turėsite jas atblokuoti.
  3. Jei programinę įrangą atblokuosite ugniasiene arba antivirusine programa, turėtumėte vėl prisijungti prie interneto.
  4. Atblokavus programinę įrangą, ji turėtų veikti tinkamai.

Vis dar turite problemų?

Įdiekite programinę įrangą kitame kompiuteryje, eksportuokite projektą ir importuokite jį į tą sistemą. Patikrinkite, ar tada bus išspręstos visos iškilusios problemos. Jei vis dar susiduriate su problemomis, mes esame pasirengę jums padėti. Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą ir pateikite toliau nurodytą informaciją:

  1. Aprašykite veiksmus, kuriuos atlikote iki klaidos pranešimo pasirodymo. Tai padės mums suprasti problemos kontekstą.
  2. Atsiųskite mums iškilusios problemos ekrano nuotrauką.
  3. Informuokite mus apie savo operacinės sistemos pavadinimą ir versiją. Ši informacija padės mums susiaurinti galimas suderinamumo problemas.
  4. Pateikite mums klaidų žurnalą. Norėdami pasiekti klaidų žurnalą, spustelėkite mygtuką Nustatymai (krumpliaračio piktograma), esantį viršutiniame dešiniajame programinės įrangos kampe. Atsidariusiame lange spustelėkite mygtuką Open folder with log file (atidaryti aplanką su žurnalo failu ). Atsiųskite mums visus pastarųjų 7 dienų žurnalo failus.

Pateikę šią informaciją mūsų klientų aptarnavimo komandai naudodami pateiktą formą, galėsime geriau ištirti problemą ir suteikti jums reikiamą pagalbą. Jūsų duomenys padės mums suprasti ir išspręsti jūsų problemą. Dėkojame, kad skyrėte laiko ir pateikėte mums prašomą informaciją.

 

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti:

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti: