Pateikti skundą

Pateikti skundą

Skundą nuotraukų portale galima pateikti keliais būdais:

1. Kreiptis tiesiogiai į palaikymo tarnybą

Galite informuoti klientą, kad jis tiesiogiai kreiptųsi į mūsų palaikymo komandą. Mes peržiūrėsime atvejį, ištirsime klausimą ir pateiksime tinkamą sprendimą.

2. Persiųskite skundą patys

Arba galite tiesiogiai susisiekti su mumis ir pateikti išsamią informaciją apie kliento skundą bei nusiųsti mums žinutę su visa svarbia informacija.

3. Pateikti skundą per užsakymų valdymą

Skundą taip pat galite sukurti Užsakymų valdymo įrankyje.
Įveskite kliento el. pašto adresą ir užsakymo numerį. Abu šiuos dalykus rasite savo nuotraukų portale Pardavimų skydelis esančiame meniu Užsakymų valdymas.
Įvedę duomenis, viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite Veiksmai, pasirinkite Skundas ir užpildykite reikiamą informaciją.
Pastaba: Klientui bus automatiškai pranešta, kai skundas bus pateiktas šiuo būdu.

Galimi skundo sprendimai

Reprodukcija: Jei įmanoma, atgaminsime straipsnį, kad klientas užsakymą gautų greitai ir teisingai.
Vaučeris: Galime suteikti jums kuponą (įskaitant siuntimo išlaidas), kad galėtumėte patys pakartotinai užsisakyti gaminį. Šio sprendimo privalumas tas, kad jūsų pelnas iš pirminio užsakymo išlieka nepakitęs.
Pinigų grąžinimas: Klientui pageidaujant, galime grąžinti sumą už ginčijamą gaminį tiesiogiai klientui. Pastaba: Jūsų pelnas bus sumažintas atitinkama suma.

Kaip naudoti skundo kuponą

  1. Eikite į "Saal Digital" svetainę ir prisijunkite prie savo paskyros.
  2. Svetainėje Produktai, pasirinkite gaminį, kurį norite iš naujo užsisakyti.
  3. Paruoštą projektą įtraukite į savo krepšelį.
  4. Laukelyje Kupono panaudojimas įveskite mūsų atsiųstą kupono kodą.
  5. Jei reikia, įveskite kliento pristatymo adresą.
  6. Užpildykite užsakymą.