Programinės įrangos klaidų pranešimai

Programinės įrangos klaidų pranešimai

Retais atvejais naudodami programinę įrangą galite gauti klaidų pranešimus. Norėdami padėti jums išspręsti bet kokias problemas, su kuriomis galite susidurti, čia pateikėme galimų klaidų kodų sąrašą. Tačiau jei nerandate konkrečios problemos sprendimo, rekomenduojame peržiūrėti mūsų straipsnį apie trikčių šalinimą. Jame rasite žingsnis po žingsnio aprašytą vadovą, kuris padės jums išspręsti problemą.

Klaida 3001, klaida 2038 arba pranešimas "Access denied" (Prieiga paneigta)

Jei susiduriate su 3001 klaida, 2038 klaida arba pranešimu Access Denied, tai reiškia, kad programinė įranga negali pasiekti jokių jūsų sistemos failų. Norėdami išspręsti šią problemą, atlikite šiuos veiksmus:

  1. Įsitikinkite, kad kietajame diske yra pakankamai laisvos vietos.
  2. Patikrinkite, ar turite visas prieigos teises prie visų failų ir katalogų.
  3. Patikrinkite, ar antivirusinė programinė įranga neblokuoja prieigos prie failų.
  4. Jei iškilo kuri nors iš šių problemų, atblokuokite "Saal Design" programinę įrangą atitinkamose programose.
  5. Atblokavę programinę įrangą, turėtumėte galėti įkelti failus be jokių papildomų problemų.

MacOS naudotojams atlikite šiuos papildomus veiksmus:

  1. Suteikite dizaino programinei įrangai visišką prieigą prie kietojo disko. Tai galite padaryti eidami į sistemos nuostatų skyrių "Security" (saugumas) > "Privacy" (privatumas) > "Full Disk Access" (prieiga prie viso disko).
  2. Šiame skirsnyje įtraukite projektavimo programinę įrangą kaip programą, kuriai turėtų būti suteikta visiška prieiga prie disko. Pridėjus ją čia, programinė įranga turėtų turėti galimybę išsaugoti failus.

Atlikę šiuos veiksmus, turėtumėte išspręsti 3001 klaidos, 2038 klaidos arba Access Denied pranešimo problemą ir atgauti normalų programinės įrangos veikimą.

Klaida 1000 eksportuojant PDF failą

Jei eksportuodami PDF failą iš projekto gaunate pranešimą Error 1000 , pabandykite jį išspręsti iš naujo paleisdami programinę įrangą ir dar kartą bandydami eksportuoti.

Klaida 1132 sistemoje macOS

Klaida 1132 gali atsirasti, jei turite "Apple Photos" biblioteką, kurioje saugoma labai daug vaizdų

  1. Atidarykite sistemos saugumo nustatymus ir išjunkite tiesioginę prieigą prie "Apple Photos" projektavimo programinei įrangai
  2. Vis dar galite toliau pridėti vaizdų iš "Apple Photos Library", naudodami vilkimo ir nuleidimo funkciją, kad patalpintumėte bet kurį vaizdą ant gaminio.

Klaida 2032

Ši klaida reiškia, kad programinė įranga negali prisijungti prie interneto dėl galimų saugumo blokų. Kaip ją ištaisyti:

  1. Išjunkite antivirusines ir (arba) kenkėjiškų programų priemones laikinai.
  2. Leiskite programinę įrangą kompiuterio ugniasienės nustatymuose.
  3. Patikrinkite, ar maršrutizatoriaus nustatymuose nėra interneto apribojimų.
  4. Išbandykite kitą interneto ryšį, pavyzdžiui, mobilųjį prieigos tašką.

 

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti:

Jūsų kalbos nustatymai neatitinka šios svetainės kalbos. Prašome pasirinkti: